certyfikaty bezpieczeństwa

Fundacja Veracity

 

O nas

Nadzór nad fundacją Veracity sprawuje Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji.

Fundacja Veracity to synergia wiedzy, doświadczeń i energii kilkunastu najlepszych w Polsce ekspertów w dziedzinie bezpieczeństwa informacji, ciągłości działania i efektywnego zarządzania.

Fundacja powstała po to, aby wspierać właścicieli i menedżerów firm, a także kierownictwo, specjalistów i pracowników administracji publicznej w codziennych wyzwaniach zawodowych.

Eksperci stale współpracujący z fundacją zdobywali swoje doświadczenia realizując ponad 700 projektów dla sektora MSP (małych i średnich przedsiębiorstw) i administracji, a także dla 30 z TOP 100 największych polskich firm (wg rankingu „Pięćsetka Polityki 2012").


Współpraca z naszą fundacją to pewność najwyższej jakości usług, poparta dziesiątkami lat doświadczeń ekspertów Veracity.


Dowiedz się więcej o naszej działalności


 

 

Cele fundacji

Fundacja chce być aktywna w:

  1. Propagowaniu stosowania dobrych praktyk w obszarze ochrony informacji, bezpieczeństwa stron internetowych oraz skutecznego i efektywnego zarządzania.
  2. Promowaniu bezpiecznych zachowań przy korzystaniu z mediów elektronicznych.
  3. Wspieraniu innowacyjnych form prowadzenia działalności i zarządzania organizacją.

Wszystkie te cele będą materializowały się na stronie internetowej fundacji, szkoleniach, konferencjach i działalności promującej prostotę i efektywność w zarządzaniu i bezpieczeństwie.

« Powrót