Nowe wyzwania w administracji publicznej

 

Współczesna administracja stawia przed pracownikami kolejne wyzwania związane z postępującą cyfryzacją i informatyzacją Instytucji Publicznych. Technologie znajdują zastosowanie w wielu nowych zakresach działania Urzędów.

Polski Instytut Rozwoju Biznesu zaprasza do bezpłatnego udziału w konferencji „Nowe wyzwania w administracji publicznej”, która odbędzie się już 26.04.2016r w Warszawie.

 

Podczas konferencji wiedzą i doświadczeniem podzielą się:

  • Tomasz Szudrzyński – Partner Fundacji Veracity "Społeczeństwo informacyjne: Alertownik- nowoczesny system komunikacji pomiędzy JST a mieszkańcem"
  • Konrad Białoszewski - Zastępca Dyrektora, Departament Ewidencji Państwowych, Ministerstwo Cyfryzacji "Biometria w administracji publicznej", "Kluczowe obszary współpracy samorządów i rządu w procesach informatyzacji państwa"
  • prof. dr hab. Wanda K. Roman - Profesor w Zakładzie Zarządzania Dokumentacją i Informacji Archiwalnej IHiA, Uniwersytet Mikołaja Kopernika "Elektroniczne Zarządzanie Dokumentacją i archiwa cyfrowe - nowe oblicze kultury informacyjnej administracji publicznej"
  • Paweł Zalewski - Koordynator certyfikatu EPP e-Urzędnik, Polskie Biuro ECDL/Polskie Towarzystwo Informatyczne, "Podpis elektroniczny i jego zastosowanie"
  • Wojciech Pelc - Kierownik Oddziału Serwisów Informacyjnych, Urząd Miasta Poznania "Otwarte dane jako nowy model usługi informacyjnej: wyzwania dla administracji publicznej okiem praktyka"
  • dr Agnieszka Piskorz-Ryń - Adiunkt, Wydział Prawa i Administracji, Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego "Ponowne wykorzystywanie informacji sektora publicznego jako problem prawny i wyzwanie organizacyjne dla administracji publicznej
  • dr Piotr Sitniewski - Prezes Fundacji JAWNOSC.PL "Quo vadis transparentia?"
  • Rafał Michalak, Dyrektor ds. Technicznych, Systemy Informatyczne ITXON Sp. z o.o. "Hybrydowe rozwiązanie tworzenia kopii bezpieczeństwa danych - Acronis Backup Service"

 

Na konferencję zapraszamy Kadrę zarządzającą odpowiedzialną w instytucji za: teleinformatykę, planowanie i zakup infrastruktury, bezpieczeństwo IT, danych i informacji, komunikację i usprawnienie dostępu obywateli do informacji, zarządzanie dokumentacją, usprawnienie procesów, przetargi, kwestie finansowe i organizacyjne, zarządzanie kadrami.

 

Zapraszamy do rejestracji oraz uczestnictwa->>

Kontakt:
Ewelina Tymoniuk
mobile: +48/531 375 811
e-mail: ewelina.tymoniuk@multiexpo.pl  

Fundacja Veracity

 

« wstecz